Asiakaspalvelu

Kohtasitko ongelman? Me autamme.

Asiakaspalvelussamme palvelee osaavia ammattilaisia, joiden tehtävänä on auttaa sinua ongelmatilanteissa.
Teknisissä asioissa tukenamme ovat laitevalmistajamme Wincor Nixdorfin taitava tukijoukko, joten asiasi on aina hyvissä käsissä.

Käteisnostoihin ja mahdollisiin virhetilanteisiin liittyvissä asioissa ota yhteyttä aina suoraan asiakaspalveluumme joko puhelimella tai sähköpostilla.

Asiakaspalvelussa tarvitaan seuraavat tiedot tapahtuman selvittämiseksi. Varaathan ne lähelle palvelun nopeuttamiseksi.

  1. Vapaamuotoinen kuvaus tapahtuman kulusta.
  2. Käyttämäsi kortin kuusi ensimmäistä ja neljä viimeistä numeroa muodossa 1234 56** **** 1234. Tietosuojasyistä emme halua koko numeroa.
  3. Käyttämäsi automaatin numero ja/tai osoite.
  4. Käteisnoston päivämäärä ja kellonaika.
  5. Me EMME kysy PIN koodiasi. ÄLÄ milloinkaan anna korttisi PIN koodia kenenkään tietoon.

Puhelinnumero asiakaspalveluumme on 0207 520 530.

Voit myös lähettää edellä mainitut tiedot sähköpostilla osoitteeseen palvelut@wincor-nixdorf.com ja muistathan liittää omat yhteystietosi mahdollisia lisäkysymyksiä ja yhteydenottoa varten.

Me autamme mielellämme.

Uutisarkisto